Monitorul Oficial Local
(1) Monitorul Oficial Local se cuprinde în structura paginii de internet a fiecărei unități/subdiviziuni administrativ-teritoriale, ca etichetă distinctă, în prima pagină a meniului, în prima linie, în partea dreaptă.
Ordinea de zi a şedinţelor
Ordinea de zi a şedinţelor se aprobă de Consiliul local, la propunerea celui care, în condiţiile art. 40, a cerut întrunirea consiliului. Modificarea ordinii de zi se poate face numai pentru probleme urgente şi numai cu votul majorităţii consilierilor prezenţi.
Data | Descriere | Fișier | Ordine de zi | Materiale ședință |
---|---|---|---|---|
22.01.2021 | Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00 |
Rapoarte aplicarea Legii nr.52/2003
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 70 din 3 februarie 2003, iar ulterior a fost completată prin Legea nr. 242/2010 pentru completarea Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 828 din 10 decembrie 2010.
An | Descriere | Fișier |
---|---|---|
2021 | Raport |
Minute ședințe
Punctele de vedere exprimate de participanți la o ședință publică, consemnate în rezumat.
Data | Descriere | Fișier |
---|---|---|
22.01.2021 | Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00 |
Procese verbale ședințe.
În conformitate cu prevederile ”Legea administrației publice locale nr. 215/2001”, secțiunea a 3-a privind ”Funcționarea consiliului local”, procesul-verbal și documentele care au fost dezbătute în ședință se depun într-un dosar special al ședinței respective, care va fi numerotat, semnat și sigilat de președintele de ședință și de secretar, după aprobarea procesului-verbal. În termen de 3 zile de la terminarea ședinței, secretarul unității administrativ-teritoriale afișează la sediul primăriei și, după caz, pe pagina de internet a unității administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al ședinței.
Data | Descriere | Fișier |
---|---|---|
22.01.2021 | Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00 |
Publicitatea declaraţiei de căsătorie
În aceeaşi zi cu primirea declaraţiei de căsătorie, ofiţerul de stare civilă dispune publicarea acesteia, prin afişarea în extras, într-un loc special amenajat la sediul primăriei şi pe pagina de internet a acesteia unde urmează să se încheie căsătoria şi, după caz, la sediul primăriei unde celălalt soţ îşi are domiciliul sau reşedinţa.
Actualizat la 17.10.2024 prin grija ofițer stare civilă Ioana Kertesz
Cariera, concursuri, posturi vacante.
În temeiul art.108 din Constituția României, republicată, al art. 26 alin. (4) și (7) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice.
Data | Descriere | Fișier |
---|---|---|
28.11.2023 | ANUNȚ Comuna Nimigea organizează în data de 28.11.2023, proba scrisă a examenului de promovare în clasă la Compartimentul de Stare civilă, în condițiile art.618 alin. (23) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare |
|
15.09.2022 | Primăria comunei Nimigea, comisia de concurs Raportul final al concursului Funcția publică sau funcțiile publice pentru care se organizează concursul: |
|
09.09.2022 | Rezultatul privind selecția dosarelor al candidaților înscriși la concurs în vederea ocupării funcției Inspector, clasa I, grad profesional debutant, id. post 200189 | |
16.08.2022 | ANUNȚ CONCURS DE RECRUTARE: INSPECTOR CLASA I GRAD PROFESIONAL DEBUTANT În conformitate cu prevederile art. 618 alin (3) din Codul administrativ, vă înștiințăm că instituția noastră intenționează să organizeze concurs de recrutare în vederea ocupării unei funcții publice de execuție vacante după cum urmează: |
|
18.07.2022 | Raportul final al concursului în vederea ocupării funcției de execuție vacantă CASIER grad profesional debutant | |
08.07.2022 | Rezultatul privind selecția dosarelor al candidaților înscriși la concurs în vederea ocupării funcției execuție vacantă CASIER grad profesional debutant | |
07.07.2022 | Proces verbal privind selecția dosarelor de înscriere ale candidaților la CONCURSUL pentru ocuparea posturilor contractuale CASIER și MECANIC UTILAJ | |
15.06.2022 | Anunț concurs pentru post contractual / Nr.2043/15.06.2022 COMUNA NIMIGEA cu sediul în NIMIGEA DE JOS, Str. Principală nr.1, județul BISTRIȚA-NĂSĂUD organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată de H.G. nr. 1027/2014. 1. Denumirea postului - CASIER post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată. Condiţii specifice de participare la concurs: - nivelul studiilor – studii medii, cu diplomă de bacalaureat - vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului - nu se solicită. - cunoștințe operare PC (adeverință/certificat absolvire curs) - permis conducere cat B Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului: - proba scrisă în data de 19.07.2022, ora 10.00, la sediul instituției; - proba interviu în data de 19.07.2022 , ora 12.00, la sediul instituției. Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile lucrătoare de la afişare, la sediul instituției. BIBLIOGRAFIE 2. Denumirea postului - MECANIC UTILAJ – mașinist utilaje/buldoexcavatorist post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată. Condiţii specifice de participare la concurs: - nivelul studiilor – studii medii, cu diplomă de bacalaureat sau școală profesională de profil - vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului - nu se solicită. - să dețină atestat în domeniul mașinist utilaje - permis conducere minim cat B sau cat C Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului: - proba scrisă în data de 19.07.2022, ora 10.00, la sediul instituției; - proba practică în data de 19.07.2022, ora 11.00, la sediul instituției; - proba interviu în data de 19.07.2022 , ora 12.00, la sediul instituției. Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile lucrătoare de la afişare, la sediul instituției. Date contact: Kertesz Robert – secretar comună, telefon 0263-381-005 PRIMAR, RUNCAN MIRCEA-GAVRILĂ |
Declarații de avere și interese
Declarațiile de avere se fac în scris, pe propria răspundere, şi cuprind drepturile şi obligaţiile declarantului, ale soţului/soţiei,
precum şi ale copiilor aflaţi în întreţinere și vor cuprinde toate datele și informațiile solicitate de formular (funcție, CNP, domiciliu),
potrivit modelelor prevăzute în Anexa nr. 1 din Legea nr. 176/2010
Declaraţiile de interese se fac în scris, pe propria răspundere, şi cuprind funcţiile şi activităţile prevăzute în Anexa nr. 2, din Legea nr. 176/2010,
potrivit prevederilor Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice
şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare.
Potrivit legii, declarațiile de avere și declarațiile de interese (depuse începând cu luna octombrie 2010) se afișează pe pagina de internet a
instituției prin anonimizarea adresei imobilelor declarate (cu excepția localității unde sunt situate), adresei instituției care administrează activele
financiare, a codului numeric personal, precum și a semnăturii.
Actualizat la 21.08.2024
Secțiune formulare
Din aceasta secțiune puteți descărca formulare tipizate în format Adobe PDF.